Lähiopiskelu
Koulutuspäivät järjestetään paikan päällä.
Etä-/lähiopiskelu
Sisältää etä- ja lähikoulutuspäiviä sekä itsenäistä verkko-opiskelua.
Etäopiskelu
Koulutuspäivät toteutetaan etäyhteydellä reaaliajassa, ja niille on sovittu tarkka ajankohta. Lisäksi koulutukseen sisältyy itsenäistä verkko-opiskelua.
Hybridi
Koulutuspäiviin voi osallistua oman valinnan mukaisesti joko paikan päällä tai etäyhteydellä.
Itsenäinen verkko-opiskelu
Ei sisällä aikaan sidottuja koulutuspäiviä. Koulutuksen voi suorittaa omaan tahtiin haluamanaan ajankohtana verkko-oppimisympäristössä tallenteita, tehtäviä ja muita materiaaleja hyödyntäen.
Oppisopimuskoulutus
Oppisopimuksessa työnantajasi osallistuu kouluttamiseen. Oppisopimus edellyttää, että sinulla on alan työpaikka.
Aseta markkinoinnille liiketoiminnasta johdetut tavoitteet ja mittaa markkinointitoimenpiteidesi tuloksia. Saat käyttöösi konkreettisen seurantatyökalun, jolla edistät oman organisaatiosi markkinointia. Kurssi alkaa orientoivilla verkko-opinnoilla jo ennen ensimmäistä koulutuspäivää.
Miten johdat markkinoinnin projekteja, kun keinot ja mittaaminen ovat murroksessa? Koulutuksessa opit tunnistamaan markkinointiviestinnän sudenkuopat ja osaat varautua niihin. Opit asettamaan markkinoinnille ja markkinointiviestinnälle tavoitteet, joiden perusta on liiketoiminnassa ja sen kehittämisessä. Valitset relevantit mittarit, joilla johdat markkinoinnin tuloksia.
Koulutuksen jälkeen ymmärrät asiakasta ja liiketoiminnan lainalaisuuksia, ja saat aikaan toivottuja muutoksia omassa organisaatiossasi. Otat käyttöösi työkalun, jolla linkität markkinoinnin toimenpiteet tukemaan organisaatiosi liiketoiminnan tavoitteita.
Koulutus soveltuu markkinoinnin ja markkinointiviestinnän suunnittelusta ja kehittämisestä vastaaville. Se sopii myös mainos- tai mediatoimistossa asiakkuuksista vastaaville.
Kurssi on osa markkinointiviestinnän alan erikoisammattitutkintoa ja Markkinoinnin johtamisen tutkintoa, MJD.
Orientoiva verkko-opiskelujakso
Opinnot alkavat orientoivalla kaksiosaisella ennakkotehtävällä, joka paitsi valmistaa sinua tulevaan koulutuspäivään myös auttaa sinua saamaan koulutuskokonaisuudesta parhaan hyödyn itsellesi ja organisaatiollesi.
Koulutuspäivän sisältö
• Mittaamisen nykytila
• Mittaamisen sudenkuopat
• Mittaaminen on johtamista
• Mittarit ja ihminen
• Matka mittareihin
• Työkalu: KPI Canvas ja sen käyttö
Soveltava tehtävä
Soveltavassa tehtävässä otat käyttöösi systemaattisen tavan rakentaa liiketoimintalähtöistä markkinointiviestintää. Apunasi on koulutuksesta tuttu KPI Canvas -työkalu.
Sparrausklinikka
Soveltavan tehtävän palautteen saat henkilökohtaisessa sparrausklinikassa.
Roope Ruotsalainen, Creating Human Driven Business & Brands. CEO at Frankly.
linkedin.com/in/rooper/
Opiskelumaksu maksetaan verkkomaksuna ilmoittautumisen yhteydessä tai laskutetaan ennen koulutuksen alkua yhdessä erässä. Jos olet hankkinut rahoituksen Rastor-instituutin www-sivulla osoitetun rahoitusyhtiön kautta, lähetämme laskun rahoitusyhtiölle.
Osallistumisen voi perua ilman peruutuskuluja viimeistään 14 vrk ennen koulutuksen alkua. Alle 14 vrk ennen koulutuksen alkua tehdyistä peruutuksista perimme 50 % koulutuksen hinnasta. Jos osallistumista ei ole peruttu ennen koulutuksen alkua, perimme 100 % koulutuksen hinnasta.
Koko päivä meni nopsaan vaikka asioita oli tosi paljon. Ryhmätyö avasi tehtävää tosi hyvin ja koulutuspäivä antoi todellakin uusia suunnitelmia oman organisaation markkinoinnin mittaamiselle ja tavoitteiden asentamiselle.
Konkreettinen työpaja avarsi ajatusmaailmaa laajemmaksi ja iskosti ajatuksen indikaattoreista vahvemmin aivoihin.
Kouluttaja oli erittäin selkeä kerronnassaan ja hänen esimerkkinsä ja kommenttinsa avasivat aihetta todella hyvin. Ryhmätyöt olivat mielekkäitä.
Psst! Kollegasi ovat olleet kiinnostuneita myös näistä koulutuksista