Etäkoulutus

Markkinoinnin tavoitteet ja mittarit

Etäopiskelu
Koulutuksen kesto 2 kk

Aseta markkinoinnille liiketoiminnasta johdetut tavoitteet ja mittaa markkinointitoimenpiteidesi tuloksia. Saat käyttöösi konkreettisen seurantatyökalun, jolla edistät oman organisaatiosi markkinointia. Kurssi alkaa orientoivilla verkko-opinnoilla jo ennen ensimmäistä koulutuspäivää.

Hinta €
1 100 + alv 25,5%

Maksa joustavasti OP:n rahoituksella.

Lisätietoa koulutuksesta

Miten johdat markkinoinnin projekteja, kun keinot ja mittaaminen ovat murroksessa? Koulutuksessa opit tunnistamaan markkinointiviestinnän sudenkuopat ja osaat varautua niihin. Opit asettamaan markkinoinnille ja markkinointiviestinnälle tavoitteet, joiden perusta on liiketoiminnassa ja sen kehittämisessä. Valitset relevantit mittarit, joilla johdat markkinoinnin tuloksia.

Koulutuksen jälkeen ymmärrät asiakasta ja liiketoiminnan lainalaisuuksia, ja saat aikaan toivottuja muutoksia omassa organisaatiossasi. Otat käyttöösi työkalun, jolla linkität markkinoinnin toimenpiteet tukemaan organisaatiosi liiketoiminnan tavoitteita. 

Koulutus soveltuu markkinoinnin ja markkinointiviestinnän suunnittelusta ja kehittämisestä vastaaville. Se sopii myös mainos- tai mediatoimistossa asiakkuuksista vastaaville. 

Kurssi on osa markkinointiviestinnän alan erikoisammattitutkintoa ja Markkinoinnin johtamisen tutkintoa, MJD.

Laajuus
Koulutus kestää 1,5 kuukautta. Siihen sisältyy koulutuspäivään orientoiva ennakkotehtävä, yksi etäkoulutuspäivä (à 7 h), itsenäistä verkko-opiskelua sekä omaan työhön liittyvä soveltava tehtävä sekä henkilökohtainen sparrausklinikka. Katso tarkemmin kohdasta Koulutuksen sisältö.
Koulutuspäivät
9.1.2025, 31.1.2025