Asiakaspalvelun avaintaidot -verkkokurssi

Itsenäinen verkko-opiskelu
Koulutuksen kesto 14 h

Haluatko vahvistaa asiakaspalvelutaitojasi ja tarjota erinomaisia asiakaskokemuksia? Tämä kurssi antaa sinulle selkeät ja käytännönläheiset työkalut asiakaspalvelun kehittämiseen. Opit viestimään asiakaslähtöisesti, käsittelemään palautetta rakentavasti ja tarjoamaan tasalaatuista palvelua kaikissa kanavissa.

Alkaa


Hinta €
300 + alv 25,5%

Verkkokurssi sisältää


 

Kurssilla tutustut asiakaspalvelun peruskäsitteisiin ja ymmärrät, miksi laadukas palvelu on liiketoiminnan kulmakivi. Opit tunnistamaan eri käyttäytymistyylejä ja mukauttamaan asiakaskohtaamisesi niiden mukaan. Saat konkreettisia ohjeita sujuvaan asiakasviestintään sekä palautteen tehokkaaseen hyödyntämiseen asiakaspalvelun kehittämisessä. 

Kurssi valmistaa sinut tarjoamaan ammattimaista ja yhtenäistä palvelua eri kanavissa, millä parannat asiakaskokemusta ja kasvatat samalla tyytyväisten asiakkaiden määrää. 

Kurssin suorittamisesta saat digitaalisen Open Badge-osaamismerkin, joka todistaa taitosi ja parantaa ansioluetteloasi.

Laajuus
Kurssiin sisältyy harjoitustehtäviä ja itsenäistä verkko-opiskelua n. 14 h. Opiskelutunnukset ovat voimassa 3 kk.