Lähiopiskelu
Koulutuspäivät järjestetään paikan päällä.
Etä-/lähiopiskelu
Sisältää etä- ja lähikoulutuspäiviä sekä itsenäistä verkko-opiskelua.
Etäopiskelu
Koulutuspäivät toteutetaan etäyhteydellä reaaliajassa, ja niille on sovittu tarkka ajankohta. Lisäksi koulutukseen sisältyy itsenäistä verkko-opiskelua.
Hybridi
Koulutuspäiviin voi osallistua oman valinnan mukaisesti joko paikan päällä tai etäyhteydellä.
Itsenäinen verkko-opiskelu
Ei sisällä aikaan sidottuja koulutuspäiviä. Koulutuksen voi suorittaa omaan tahtiin haluamanaan ajankohtana verkko-oppimisympäristössä tallenteita, tehtäviä ja muita materiaaleja hyödyntäen.
Oppisopimuskoulutus
Oppisopimuksessa työnantajasi osallistuu kouluttamiseen. Oppisopimus edellyttää, että sinulla on alan työpaikka.
Haluatko vahvistaa asiakaspalvelutaitojasi ja tarjota erinomaisia asiakaskokemuksia? Tämä kurssi antaa sinulle selkeät ja käytännönläheiset työkalut asiakaspalvelun kehittämiseen. Opit viestimään asiakaslähtöisesti, käsittelemään palautetta rakentavasti ja tarjoamaan tasalaatuista palvelua kaikissa kanavissa.
Kurssilla tutustut asiakaspalvelun peruskäsitteisiin ja ymmärrät, miksi laadukas palvelu on liiketoiminnan kulmakivi. Opit tunnistamaan eri käyttäytymistyylejä ja mukauttamaan asiakaskohtaamisesi niiden mukaan. Saat konkreettisia ohjeita sujuvaan asiakasviestintään sekä palautteen tehokkaaseen hyödyntämiseen asiakaspalvelun kehittämisessä.
Kurssi valmistaa sinut tarjoamaan ammattimaista ja yhtenäistä palvelua eri kanavissa, millä parannat asiakaskokemusta ja kasvatat samalla tyytyväisten asiakkaiden määrää.
Kurssin suorittamisesta saat digitaalisen Open Badge-osaamismerkin, joka todistaa taitosi ja parantaa ansioluetteloasi.
1. Johdanto asiakaspalveluun & termit haltuun
2. Asiakaspalvelu on menestyksen kivijalka
3. Meitä on moneksi: eri käyttäytymistyylit
4. Askeleet sujuvaan asiakasviestintään
5. Palautteen avulla kehittyminen ja kehittäminen
Kurssin asiantuntijana toimii:
Johanna Förnäs, toimitusjohtaja, Brown Sales Partner Oy
Johannalla on konkreettiset tulokset myynnin- ja asiakkuuksien johtamisesta, palveluiden myynnistä sekä operatiivisesta esihenkilötyöstä 20 vuoden ajalta. Johannan vahvuuksia ovat asiakaskokemus, näkemyksellinen myynti, vuorovaikutustaidot, myynti- ja neuvottelutaidot sekä coaching taidot. Vankkaa henkilökohtaista käytännön kokemusta hyödyntäen Johanna voi luvata asiakkailleen konkreettiset tulokset, työkaluja arkeen sekä uusia näkökulmia.
Osallistumismaksu laskutetaan yhdessä erässä tai sen voi maksaa verkossa.
Verkkokurssien osallistumista ei voi peruuttaa sen jälkeen, kun käyttäjätunnukset on luovutettu opiskelijalle.
Psst! Kollegasi ovat olleet kiinnostuneita myös näistä koulutuksista