Puhuttelevatko markkinointiviestinnän sisältösi asiakkaita? Irtaudu oman organisaatiosi myyntijargonista ja niksauta näkökulmasi asiakkaan perspektiiviin. Tässä sisältömarkkinoinnin koulutuksessa opit tuottamaan tuloksellisia sisältöjä ostopolun eri vaiheisiin.
Näkyvätkö markkinoinnin toimenpiteiden tulokset euroina viivan alla? Tule päivittämään sisältömarkkinoinnin osaamisesi. Opit tekemään sisältöjä, jotka tuottavat paitsi lisäarvoa asiakkaallesi myös tulosta organisaatiollesi.
Koulutuksessa opit ymmärtämään asiakkaan ostokäyttäytymistä. Oivallat, miten sisältöjä kannattaa kohdentaa eri asiakassegmenteille niiden tarpeiden ja kiinnostuksenkohteiden mukaan. Opit valitsemaan toimivimmat kanavat asiakkaan tavoittamiseksi.
Koulutuksessa tutustut muun muassa asiakaslähtöisyyden kehitysohjelmaan, LLTA-malliin, sisältöjen imperiumiin ja siihen, miten voit rakentaa sisältömarkkinoinnin vuosikellon asiakasnäkökulmasta. Lisäksi motivoidut hyödyntämään organisaatiosi asiantuntijoiden osaamista sisällöntuotannossa. Ennen kaikkea opit keskittymään sisällöntuotannossa siihen olennaiseen.
Koulutus soveltuu markkinoinnin ja viestinnän suunnittelusta ja kehittämisestä vastaaville.
Orientoiva verkko-opiskelujakso
Opinnot alkavat orientoivalla ennakkotehtävällä, joka paitsi valmistaa sinua tulevaan koulutuspäivään myös auttaa sinua saamaan koulutuskokonaisuudesta parhaan hyödyn itsellesi ja organisaatiollesi.
Etäkoulutuspäivien sisältö
Päivät sisältävät pienryhmätyöskentelyä.
Soveltava tehtävä
Soveltavan tehtävän tavoitteena on soveltaa oppejasi; syventää ja konkretisoida ajattelusi ja tekojesi asiakaslähtöisyyttä. Luonnollisesti saat tehtävästäsi ammattilaisen palautteen, joka auttaa sinua edistämään asiakaslähtöisyyden merkitystä omassa organisaatiossasi.
Kati Keronen, perustaja, toimitusjohtaja, Valoria Oy
Kati Keronen on strategisen markkinoinnin ja viestinnän ammattilainen, palkittu tietokirjailija, rakastettu kouluttaja ja kannustava sparraaja. Nykyisessä työssään, oman yrityksensä Valoria Oy:n luotsina, Kati auttaa suomalaisia organisaatioita viestimään entistä vaikuttavammin strategia- tai johtamisviestinnästä asiakasviestinnän eri tilanteisiin. Ennen oman yrityksen perustamista hän on toiminut kehitysjohtajana sisältömarkkinointitoimistossa, liiketoimintajohtajana verkkosivustoja tuottavassa yrityksessä, pörssiyhtiön tiedottajana ja koulutussuunnittelijana yliopistossa. Jokainen työtehtävä on kerryttänyt kokemusta ja näkemystä ja se myös näkyy Katin vetämissä koulutuksissa ja työpajoissa ainutlaatuisella tavalla - koulutusten keskiarvo Rastor-instituutillakin hipoo täyttä viittä!
linkedin.com/in/katikeronen/
Twitter: @KatiKeronen
Opiskelumaksu maksetaan verkkomaksuna ilmoittautumisen yhteydessä tai laskutetaan ennen koulutuksen alkua yhdessä erässä. Jos olet hankkinut rahoituksen Rastor-instituutin www-sivulla osoitetun rahoitusyhtiön kautta, lähetämme laskun rahoitusyhtiölle.
Osallistumisen voi perua ilman peruutuskuluja viimeistään 14 vrk ennen koulutuksen alkua. Alle 14 vrk ennen koulutuksen alkua tehdyistä peruutuksista perimme 50 % koulutuksen hinnasta. Jos osallistumista ei ole peruttu ennen koulutuksen alkua, perimme 100 % koulutuksen hinnasta.
Kouluttajasta välittyi vuosien kokemus ja asiantuntijuus. Sain uskomattoman paljon oivalluksia ja esimerkit olivat käytännönläheisiä.
Inspiroiduin siitä, kuinka simppeillä muutoksilla ja vinkeillä saa käännettyä asian kuin asian asiakkaan vinkkeliin. Asiaa ei tarvitse pelätä vaan ongelman ratkaisuun sai käytännön vinkkejä.
Hyvä setti kaiken kaikkiaan. Paljon tuli uusia työkaluja, jotka on suhteellisen helppo viedä käytäntöön. Myös meidän ryhmäkeskustelut olivat antoisia ja mukavia!
Koulutus herätti paljon ajatuksia siitä, miten organisaatiossamme voisi lähteä kehittämään asiakaslähtöisyyttä ja miten meidän tulee yhä paremmin toteuttaa asiakkaan tarpeisiin vastaavaa viestintää. Kiitos esimerkeistä ja työkaluista!
Miellyttävä ja empaattinen kouluttaja, jonka innostus käsiteltyjä aiheita kohtaan tarttui helposti. En rehellisesti osaa sanoa mitä hän olisi voinut tehdä paremmin. Koin kaiken tänään oppimani superhyödylliseksi.
Psst! Kollegasi ovat olleet kiinnostuneita myös näistä koulutuksista