Asiakaslähtöinen markkinointiviestintä – teoriasta käytäntöön

Koulutuksen kesto 2 kk

Puhuttelevatko markkinointiviestinnän sisältösi asiakkaita? Irtaudu oman organisaatiosi myyntijargonista ja niksauta näkökulmasi asiakkaan perspektiiviin. Tässä sisältömarkkinoinnin koulutuksessa opit tuottamaan tuloksellisia sisältöjä ostopolun eri vaiheisiin.

Valitse yltä haluamasi toteutuskerta, saat lisätietoa ja voit ilmoittautua.
Hinta €
1 100 + alv 25,5%

Maksa joustavasti OP:n rahoituksella.

Lisätietoa koulutuksesta

Näkyvätkö markkinoinnin toimenpiteiden tulokset euroina viivan alla? Tule päivittämään sisältömarkkinoinnin osaamisesi. Opit tekemään sisältöjä, jotka tuottavat paitsi lisäarvoa asiakkaallesi myös tulosta organisaatiollesi. 

Koulutuksessa opit ymmärtämään asiakkaan ostokäyttäytymistä. Oivallat, miten sisältöjä kannattaa kohdentaa eri asiakassegmenteille niiden tarpeiden ja kiinnostuksenkohteiden mukaan. Opit valitsemaan toimivimmat kanavat asiakkaan tavoittamiseksi.

Koulutuksessa tutustut muun muassa asiakaslähtöisyyden kehitysohjelmaan, LLTA-malliin, sisältöjen imperiumiin ja siihen, miten voit rakentaa sisältömarkkinoinnin vuosikellon asiakasnäkökulmasta. Lisäksi motivoidut hyödyntämään organisaatiosi asiantuntijoiden osaamista sisällöntuotannossa. Ennen kaikkea opit keskittymään sisällöntuotannossa siihen olennaiseen.

Koulutus soveltuu markkinoinnin ja viestinnän suunnittelusta ja kehittämisestä vastaaville.

 

Laajuus
Koulutus kestää 1,5 kk. Siihen sisältyy orientoiva ennakkotehtävä, kaksi puolen päivän etäkoulutuspäivää, itsenäistä verkko-opiskelua sekä omaan työhön liittyvä soveltava tehtävä. Katso tarkemmin kohdasta Koulutuksen sisältö.