Kati Keronen
Kati Keronen kouluttaa mm. Rastor-instituutin Sisällöntuottajan koulutusohjelman opiskelijoita.
Kati Keronen on innostava ja inspiroiva sisältömarkkinoinnin ja sisältöstrategian ammattilainen, sisältöstrategi ja Valoria Oy:n toimitusjohtaja. Keronen kouluttaa mm. Rastor-instituutin Tekstisuunnittelijan tutkinnossa. Hänen pitämänsä koulutuspäivät ovat keränneet kiittävää palautetta jo vuosien ajan. Kati Keronen on lisäksi palkittu tietokirjailija. Johdata asiakkaasi verkkoon julkaistiin vuonna 2011 ja Sisältöstrategia vuonna 2017. Kirjojen toinen kirjoittaja on Katri Tanni.
Webinaari: Työkalut asiakaslähtöisen markkinoinnin edistämiseen
Oletko tietoinen siitä, että markkinointi ja viestintä on organisaatiosiilot ylittävää, pitkäjänteistä vaikuttamista, mutta sinulta puuttuu työkaluja viedä ilosanomaa eteenpäin organisaatiossasi? Tule inspiroitumaan tähän webinaariin, jossa kuulet parhaat käytännöt asian edistämiseen.
Webinaarista saat avuksesi hyviksi koettuja ohjeita ja työpohjia.
Katso webinaarin tallenne: Työkalut asiakaslähtöisen markkinoinnin edistämiseen
Blogi: Näin viestintä ja markkinointi murtavat perinteisen osastoajattelun
”Tiedät varmasti hyvin, että nykypäivän markkinointi ja viestintä ovat asioita, joita ei voi tehdä yksin, eikä edes markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisten tiiminä. Mukaan tarvitaan ihmisiä organisaation eri osista tuomaan syvempää ymmärrystä liiketoiminnan kannalta tärkeimmistä tavoitteista, asiakkaista – ja myös tuotteista tai palveluista ja niiden luomista merkityksistä asiakkaiden liiketoiminnassa tai arjessa.”
Lue Kati Kerosen bloggaus: Näin viestintä ja markkinointi murtavat perinteisen osastoajattelun