Coachning i kundupplevelse

Kundupplevelsen skapas av alla medarbetare. Men vet dina medarbetare det?

Har din personal en tillräckligt djup förståelse för dina kunder? Förstår medarbetarna hur var och en av dem med sina handlingar påverkar kundupplevelsen?

Coachningen i kundupplevelse identifierar kundstigen för företagets kunder, när värde kan levereras till kunden och hur varje individs roll påverkar upplevelsen av kundtjänsten. En djupare förståelse för kundernas agerande hjälper dig att hitta din plats i kontinuumet av kundupplevelser.

Låt oss göra kundupplevelsen till en konkurrensfördel för ditt företag!

Teman för coachning inom kundupplevelse

Kundupplevelsen kan utvecklas ur ett stort antal olika synvinklar. Vad är viktigast för att nå din organisations mål?

  • Öka kundlojaliteten eller öka kundrelationerna
  • Värva nya kunder
  • Öka kundförståelsen i organisationen
  • Öka förståelsen för kundernas köpprocess eller deras behov
  • Kundorienterad produkt- och tjänsteutveckling
  • Något annat tema?
rastor-instituutti-yritysvalmennus-coaching.jpg