Lähiopiskelu
Koulutuspäivät järjestetään paikan päällä.
Etä-/lähiopiskelu
Sisältää etä- ja lähikoulutuspäiviä sekä itsenäistä verkko-opiskelua.
Etäopiskelu
Koulutuspäivät toteutetaan etäyhteydellä reaaliajassa, ja niille on sovittu tarkka ajankohta. Lisäksi koulutukseen sisältyy itsenäistä verkko-opiskelua.
Hybridi
Koulutuspäiviin voi osallistua oman valinnan mukaisesti joko paikan päällä tai etäyhteydellä.
Itsenäinen verkko-opiskelu
Ei sisällä aikaan sidottuja koulutuspäiviä. Koulutuksen voi suorittaa omaan tahtiin haluamanaan ajankohtana verkko-oppimisympäristössä tallenteita, tehtäviä ja muita materiaaleja hyödyntäen.
Oppisopimuskoulutus
Oppisopimuksessa työnantajasi osallistuu kouluttamiseen. Oppisopimus edellyttää, että sinulla on alan työpaikka.
Tiedätkö, millaisia asiakkaita käy verkkosivuillasi ja miksi? Innostu Googlesta, ala hyödyntää verkkosivujesi kävijäseurantaa ja ruuvaa nyt analytiikkatyökalut minttiin! Avaa digimarkkinoinnin konepelti, niin pääset tutuiksi verkkosivuston analytiikan kanssa. Tällä kurssilla kokeilet itse ja rakennat kokonaiskuvan web-analytiikasta sekä opit Google Analytics 4:n perusteet.
Kurssilla tutustut markkinoiden suosituimpaan analytiikkatyökaluun Google Analytics 4:ään. Saat selkeän kuvan verkkosivuston kävijäseurannasta ja ymmärrät, miten analytiikkatyökalut toimivat. Harjoittelet Google Analyticsin perustoimintoja ja opit, mitä markkinoinnin dataa kannattaa seurata.
Koulutus sopii kaikille web-analytiikasta innostuneille, jotka haluavat ymmärtää GA4:n perusteet ja saada kattavan kuvan verkkosivuston analytiikasta. Kurssi on mainio lisä yrittäjän markkinointitaitoihin. Se sopii myös sinulle, joka olet aikaisemmin käyttänyt vanhaa versiota ja haluat nyt päivittää tiedot GA4:n perusteista.
Koulutuksessa ei edellytetä omaa analytiikkatiliä, oma Google-tili tarvitaan.
Voit sisällyttää tämän kurssin osaksi Digitaalisen markkinoinnin koulutusohjelmaa. Tutustu myös Sisällöntuottajan koulutusohjelmaan.
Koulutus sisältää nykyistä osaamistasi peilaavan ennakkotehtävän, koulutuspäivän (klo 9–12) ja testin, jolla varmistat osaamisesi kasvun.
Koulutuksessa on paljon käytännön harjoituksia ja case-esimerkkejä.
Koulutuksessa käsiteltävät aiheet:
Koulutuksen päätyttyä saat todistuksen kurssin suorittamisesta.
Petri Mertanen, analytics consultant / toimitusjohtaja / Mertanen Analytics Oy
Petri Mertanen on luonut pitkän uran digitaalisen analytiikan parissa. Hänellä on lähes kahdenkymmenen vuoden kokemus analytiikan hyödyntämisestä ja kehittämisestä asiakasyrityksissä ja median parissa. Petri toimii asiantuntijana konsultoiden yrityksiä ja organisaatioita analytiikan saralla. Petrin intohimo on analyyttisen kulttuurin luominen organisaatioihin. Oman työnsä ohella hän toimii IAB:n Datatyöryhmän puheenjohtajana.
Opiskelumaksu maksetaan verkkomaksuna ilmoittautumisen yhteydessä tai laskutetaan ennen koulutuksen alkua yhdessä erässä. Jos olet hankkinut rahoituksen Rastor-instituutin www-sivulla osoitetun rahoitusyhtiön kautta, lähetämme laskun rahoitusyhtiölle.
Osallistumisen voi perua ilman peruutuskuluja viimeistään 14 vrk ennen koulutuksen alkua. Alle 14 vrk ennen koulutuksen alkua tehdyistä peruutuksista perimme 50 % koulutuksen hinnasta. Jos osallistumista ei ole peruttu ennen koulutuksen alkua, perimme 100 % koulutuksen hinnasta.
Analytiikka on aikamoinen viidakko ja oli itselle lähes kokonaan uutta. Kurssilla asiat kerrottiin selkeästi ja "yksinkertaisesti".
Psst! Kollegasi ovat olleet kiinnostuneita myös näistä koulutuksista