Lähiopiskelu
Koulutuspäivät järjestetään paikan päällä.
Etä-/lähiopiskelu
Sisältää etä- ja lähikoulutuspäiviä sekä itsenäistä verkko-opiskelua.
Etäopiskelu
Koulutuspäivät toteutetaan etäyhteydellä reaaliajassa, ja niille on sovittu tarkka ajankohta. Lisäksi koulutukseen sisältyy itsenäistä verkko-opiskelua.
Hybridi
Koulutuspäiviin voi osallistua oman valinnan mukaisesti joko paikan päällä tai etäyhteydellä.
Itsenäinen verkko-opiskelu
Ei sisällä aikaan sidottuja koulutuspäiviä. Koulutuksen voi suorittaa omaan tahtiin haluamanaan ajankohtana verkko-oppimisympäristössä tallenteita, tehtäviä ja muita materiaaleja hyödyntäen.
Oppisopimuskoulutus
Oppisopimuksessa työnantajasi osallistuu kouluttamiseen. Oppisopimus edellyttää, että sinulla on alan työpaikka.
Mikä asiakkaitamme aidosti kiinnostaa, millä erotumme nyt ja tulevaisuudessa? Insight markkinoinnissa -koulutuksen jälkeen ymmärrät, mitä asiakasymmärrys on ja hahmotat sen merkityksen paitsi markkinoinnille myös koko organisaation liiketoiminnalle. Kurssi alkaa orientoivilla verkko-opinnoilla jo ennen koulutuspäivää.
Insight on kilpailuedun lähde kovenevassa kilpailussa, jossa tuote yksin ei riitä. Koulutuspäivässä tutustut monipuolisesti insightiin, asiakasymmärrykseen sekä sen rooliin niin koko liiketoiminnassa kuin markkinoinnissakin.
Koulutuksessa saat mm. vastaukset kysymyksiin:
Virittäydyt koulutuspäivään ennakkovideoilla ja -tehtävillä. Ne varmistavat, että saat koulutuspäivästä parhaan mahdollisen hyödyn irti. Koulutuksen jälkeen viet saamasi opit suoraan omaan työhösi: laadit asiakas-insightin kehityssuunnitelman.
Varmista, että aito asiakas-insight on sinun tekemistesi perusta – ja hanki näin "epäreilua" kilpailuetua organisaatiollesi!
Koulutuspäivien ohjelman muutokset ovat mahdollisia.
Tatu Malmström, toimitusjohtaja, perustaja, Pentagon Insight
Tatu on kohderyhmien ymmärryksen ja siihen perustuvan strategiatyön erityisosaaja. Koska valintamme ihmisinä kertovat meistä yhä enemmän, on strategian perustuttava muutokseen maailmassa. Jotta liiketoiminnalliset tavoitteet kohtaavat asiakkaiden, ihmisten, tarpeet ja motivaatiot, tarvitaan osuvaa asiakasymmärrystä ja sen hyödyntämistä. Tässä tarvitaan niin laadullisen kuin määrällisen tutkimuksen että data-analyysin osaamista. Tatulla on kokemus sadoista asiakasymmärryksen ja strategiatyön hankkeista eri toimialoilla ja markkinoilla, niin julkisilla kuin yksityisillä toimialoilla.
LinkedIn
Opiskelumaksu maksetaan verkkomaksuna ilmoittautumisen yhteydessä tai laskutetaan ennen koulutuksen alkua yhdessä erässä. Jos olet hankkinut rahoituksen Rastor-instituutin www-sivulla osoitetun rahoitusyhtiön kautta, lähetämme laskun rahoitusyhtiölle.
Osallistumisen voi perua ilman peruutuskuluja viimeistään 14 vrk ennen koulutuksen alkua. Alle 14 vrk ennen koulutuksen alkua tehdyistä peruutuksista perimme 50 % koulutuksen hinnasta. Jos osallistumista ei ole peruttu ennen koulutuksen alkua, perimme 100 % koulutuksen hinnasta.
Innostava aihe. Hyvä luennoitsija. Selkeästi palasteltu kokonaisuus. Hyvä materiaali. Heräsi into lähteä keräämään tietoa.
Opiskelijapalaute
Kouluttajan ulosanti oli erittäin selkeää ja häntä oli mukava kuunnella. Opetuksen edetessä (videot ym) selkeyttivät hyvin insightia ja sen tärkeyttä liike-elämässä. Kiitos hyvästä koulutuksesta, tuli paljon uusia ideoita tutkimuksen tekemiseen.
Insightin ymmärryksen laventaminen hyvin konkreettisin opein ja käytännönläheisesti
Opiskelijapalaute
Sparrauksessa saamani palaute siitä, että olen osannut hahmottaa selkeitä kehityskohteita omasta työstä ja organisaatiosta antoi todellisen motivaatiopotkun ja uskon siihen, että havaintoni ovat merkityksellisiä.
Kurssi avarsi kyseenalaistamaan omia käytäntöjä työelämässä. Samoin nopeatempoiset ryhmätyöt olivat mukavia. Pääsimme heti pureutumaan aiheeseen erilaisten toimialojen kautta.
Psst! Kollegasi ovat olleet kiinnostuneita myös näistä koulutuksista