Etäkoulutus

Markkinoinnin, myynnin, taloushallinnon ja HR:n asiantuntijaksi, Kouvola

Rekrytoiva koulutus
Etäopiskelu

Työvoimakoulutus

Koulutuksen kesto 5 kk

Hanki uutta osaamista ja työllisty markkinoinnin, myynnin, taloushallinnon tai HR-tehtävien pariin! Haemme yhteistyöyrityksille uusia osaajia mm. Kouvolan, Lahden ja Lappeenrannan alueilta. Rekrytoiva koulutus tarjoaa sinulle ainutlaatuisen tilaisuuden yhdistää korkeatasoinen koulutus ja käytännön työssäoppiminen. Tavoitteena on, että työllistyt koulutuksen päättyessä tai jo sen aikana.

Hinta €
0

Työvoimakoulutus on maksutonta.

Kenelle koulutus sopii?

Rekrytoiva koulutus on suunnattu työttömille ja työttömyysuhan alaisille työllisyysalueiden asiakkaille, joilla on myynnin, markkinoinnin, taloushallinnon tai HR:n tehtäviin soveltuva ammatillinen koulutus tai korkeakoulututkinto ja/tai soveltuvaa työkokemusta. Voit olla myös työurasi alussa tai alanvaihtaja, mikäli sinulla on edellä mainittua soveltuvaa koulutus- tai työkokemusta.

Soveltuvan osaamistaustan lisäksi tärkeää on motivaatiosi kehittyä oman alasi asiantuntijaksi ja toimia tavoitelluissa tehtävissä.
Kielitaitoedellytyksenä on erinomainen suomen kielen kirjallinen ja suullinen taito. Sinulla tulee olla myös hyvä tietotekninen perusosaaminen.

Koulutuksen toteutus ja aikataulu

Koulutus on hakijalle maksutonta ja kestää viisi kuukautta. Se sisältää 15 koulutuspäivää ja 80 päivää työskentelyä yrityksessä. Viiden päivän kesäloma on sovittavissa yhteistyöyrityksen kanssa.

Mikäli etenet esivalinnasta saat kutsun infotilaisuuteemme, jonka jälkeen yhteistyöyrityksen etsintä alkaa. Me etsimme yhteistyöyrityksiä, mutta olemalla itse aktiivinen, löydät sopivan paikan varmimmin. Etsimme yhteistyöyrityksiä pääasiassa Kouvolan, Lahden ja Lappeenrannan alueilta, mutta se voi olla myös muulta paikkakunnalta. Meiltä saat tukea etsintään sekä sparrausta CV:si viilaamiseen. Koulutus voi alkaa, kun yhteistyöyritys on löytynyt, viimeistään 4.8.2025 mennessä.

Hae heti tai viimeistään 30.4.2025

1. Hae koulutukseen jättämällä hakemuksesi Kouvolan työllisyysalueelle. Esivalinta tehdään koulutushakemusten perusteella, joten perustele hakemuksesi huolellisesti. Varmistathan ensin, että työnhakusi on voimassa.

Koulutukseen haetaan täyttämällä sähköinen hakulomake www.tyomarkkinatori.fi > Henkilöasiakas > Haussa oleva työvoimakoulutus. Valitse oikea koulutus etsimällä sanahausta koulutuksen numerolla 725457 > sivun alareunasta ”Hae tähän koulutukseen”. 
Palveluun kirjaudutaan henkilökohtaisilla verkkopankkitunnuksilla tai sirullisella henkilökortilla. Mikäli täytät sähköisen hakemuksen ilman kirjautumista, sinun tulee vahvistaa hakemuksesi Kouvolan työllisyysalueen kanssa ennen hakuajan päättymistä. Täytäthän hakemuksesi huolellisesti, erityisesti kohdan ”Tarkemmat perustelut”, sillä haastatteluun kutsuttavat valitaan hakemuksen perusteella.

2. Täytä myös osaamisprofiiliisi Rastor-instituutin rekrytointijärjestelmään.

Täyttämällä osaamisprofiilin autat meitä etsimään juuri sinulle sopivan yhteistyöyrityksen ja kerromme sinulle henkilökohtaisesti hakuprosessin etenemisestä. Osaamisprofiilisi toimii käyntikorttina yrityksiin.   Täyttämällä osaamisprofiilin nopeutat esivalintaa ja sinulle sopivan yhteistyöyrityksen löytämistä. Vinkkejä osaamisprofiilin täyttämiseen löydät täältä 

Esivalinnasta jatkoon etenevät esitellään potentiaalisille yhteistyöyrityksille osaamisprofiilin perusteella. Tuo osaamisprofiilissa huolellisesti esille taustasi, tavoitteesi ja toiveesi ohjelman kautta haluamiisi tehtäviin. Näin parannat mahdollisuuksia löytää juuri sinulle sopivin yhteistyöyritys. 

Hakuaika päättyy: 30.4.2025. Koulutushakemuksia käsitellään jo hakuajan aikana. Nopea hakeminen koulutukseen edistää esivalinnasta etenevien yhteistyöyrityksen etsimisprosessia. Haun ensimmäisestä vaiheesta vastaa Kouvolan työllisyysalue.

Laajuus
Koulutuksen kokonaiskesto on viisi kuukautta, sisältäen 15 koulutuspäivää Rastor-instituutissa sekä 80 päivää työskentelyä yhteistyöyrityksessä. Viiden päivän kesäloma on sovittavissa yhteistyöyrityksen kanssa.