Tieto päätöksenteon tukena markkinoinnin muutoksessa – hyödynnäthän jo ilmaisia tietolähteitä?
Webinaari 5.3.2019
Maksatko siitä, mitä muut saavat ilmaiseksi? Oletko ilman sitä, mitä kilpailijasi jo hyödyntävät? Jos FOMO iski, niin apu on lähellä.
Webinaarissa käydään läpi ilmaiseksi saatavilla olevan kuluttaja- ja markkinatiedon lähteitä sekä niiden hyödyntämistä liiketoiminnassa niin strategiatyössä, tuote- ja palvelukehityksessä kuin markkinoinnissa.
Webinaarin aiheet:
- Miksi kerryttää tietoa markkinan muutoksesta?
- Milloin ja miten hyödyntää erilaista tietoa?
- Oman ja ilmaisen tiedon rajat: mistä tunnistan, tiedämmekö riittävästi?
- Hyviä, kaikkien saatavilla olevia tietolähteitä
Webinaarin asiantuntijana toimii Tatu Malmström.
Tämä webinaari on Markkinointi-instituutin tuottama. Markkinointi-instituutti ja Rastor yhdistyivät 1.1.2020 Rastor-instituutiksi.
Lataa webinaaritallenne
Saat webinaaritallenteen täyttämällä yhteystietosi. Halutessasi voit samalla valita sinua kiinnostavat aihealueet. Näin saat jatkossa tietoa sinua kiinnostavista tapahtumista ja koulutuksista.