Palvelumuotoilu – tie liiketoiminnan monipuoliseen kehittämiseen
Webinaari 28.1.2020
Palvelumuotoilu on yksi 2000-luvun puhutuimpia liiketoiminnan kehittämisen malleja. Sen asiakaslähtöinen, prosessimainen ja ketterä lähestymistapa on paitsi todistetusti tehokas, myös helposti haltuun otettava.
Viime aikoina olemme nähneet kuinka palvelumuotoilua hyödynnetään yhä erilaisemmilla toimialoilla: sisäisten ja ulkoisten toimintojen, prosessien, organisaatioiden ja palvelujen kehittämisessä.
Tule kuulemaan, mitkä pääperiaatteet tekevät palvelumuotoilusta relevanttia ja ajankohtaista myös 2020-luvulla ja miten moninaisissa hankkeissa sen hyödyntäminen kannattaa.
Webinaarin sisältö
- Miksi palvelumuotoilusta on kasvanut yksi puhutuimmista liiketoiminnan kehittämisen ilmiöistä?
- Mitkä ovat palvelumuotoilun keskeisimmät periaatteet?
- Mikä on asiakkaiden ja henkilöstön osallistamisen rooli palvelumuotoilussa?
- Millaisissa hankkeissa palvelumuotoilua on mahdollista hyödyntää?
- Millä työkaluilla pääsen alkuun?
Webinaarin asiantuntijana toimii palvelumuotoilun, asiakaskokemuksen ja henkilöstön kehittämisen asiantuntija Kaisa Kokko.
Webinaari on maksuton.
Lataa webinaaritallenne
Saat webinaaritallenteen täyttämällä yhteystietosi. Halutessasi voit samalla valita sinua kiinnostavat aihealueet. Näin saat jatkossa tietoa sinua kiinnostavista tapahtumista ja koulutuksista.
Voit milloin tahansa päivittää tietojasi tai poistua vastaanottajalistaltamme viestien alareunassa olevasta linkistä.