Insight liiketoiminnassa – ymmärrä ihmistä, tee bisnestä
Webinaari 13.9.2017
Organisaatioiden vuorovaikutus kohderyhmien kanssa syvenee. Liikutaan brändisuhteiden solmimisesta kohti asiakaslähtöistä liiketoiminnan kehitystä. Asiakaslähtöinen organisaatio tavoittaa kohderyhmänsä nyt ja kehittyy ennakoiden muutoksia. Miten insight auttaa suuntaamaan tulevaa kohti?
Webinaarin sisältö:
- Mikä on insightin perusluonne ja miksi sillä on väliä organisaation kehityksessä
- Ymmärryksen sekamelska: miksi insightista puhutaan niin monesta eri näkökulmasta
- Insightin keskeiset hyödyt
- Insightin toteutettavuus: miten lähteä liikkeelle
Webinaarin asiantuntijana toimii Tatu Malmström
Tatu on kokenut kuluttajan käyttäytymisen tulkki sekä asiakasymmärryksen hyödyntäjä. Aito asiakasymmärrys vastaa aitoihin liiketoiminnan tarpeisiin. Pohjimmiltaan kyse on siitä, että auttaa organisaatioita ymmärtämään asiakkaitaan ja rakentamaan ymmärryksen avulla parempaa liiketoimintaa – tuotteita, palveluita, markkinointia sekä asiakaskokemuksia.
Tämä webinaari on Markkinointi-instituutin tuottama. Markkinointi-instituutti ja Rastor yhdistyivät 1.1.2020 Rastor-instituutiksi.
Lataa webinaaritallenne
Saat webinaaritallenteen täyttämällä yhteystietosi. Halutessasi voit samalla valita sinua kiinnostavat aihealueet. Näin saat jatkossa tietoa sinua kiinnostavista tapahtumista ja koulutuksista.
Kiinnostaisiko sinua opiskella markkinointia? Tutustu tarkemmin markkinoinnin koulutusohjelmiin!
Tutustu myös Rastor-instituutin myynnin koulutuksiin!