Tieto päätöksenteon tukena markkinoinnin muutoksessa – hyödynnäthän jo ilmaisia tietolähteitä?

Webinaari 5.3.2019 

Maksatko siitä, mitä muut saavat ilmaiseksi? Oletko ilman sitä, mitä kilpailijasi jo hyödyntävät? Jos FOMO iski, niin apu on lähellä.

Webinaarissa käydään läpi ilmaiseksi saatavilla olevan kuluttaja- ja markkinatiedon lähteitä sekä niiden hyödyntämistä liiketoiminnassa niin strategiatyössä, tuote- ja palvelukehityksessä kuin markkinoinnissa.

Webinaarin aiheet:

  • Miksi kerryttää tietoa markkinan muutoksesta?
  • Milloin ja miten hyödyntää erilaista tietoa?
  • Oman ja ilmaisen tiedon rajat: mistä tunnistan, tiedämmekö riittävästi?
  • Hyviä, kaikkien saatavilla olevia tietolähteitä

Webinaarin asiantuntijana toimii Tatu Malmström.

Tämä webinaari on  Markkinointi-instituutin tuottama. Markkinointi-instituutti ja Rastor yhdistyivät 1.1.2020 Rastor-instituutiksi.

Lataa webinaaritallenne