Strategia viestinnän avulla osaksi arjen työtä

Webinaari 11.10.2018

Yritysten ja organisaatioiden strategia jää liian usein sanan helinäksi ja annetuksi faktaksi, joka sataa työntekijöiden niskaan jostain ylhäältä. Johtoryhmissä ja hallituksissa asiaa on pohdittu, kartoitettu ja kiteytetty useita kuukausia, ja kun se lopulta saadaan yksiin kansiin, huokaistaan helpotuksesta. Ajatellaan, että homma on muillekin selvää, kun se kerran viestitään henkilöstölle yhteisessä kick-offissa.

Työhän alkaa vasta tästä! Me kaikki haluamme tehdä töitä yrityksessä tai organisaatiossa, jonka strategian ymmärrämme, arvot ja vision allekirjoitamme. Kun ymmärrämme oman roolimme strategian toteuttajina, vapautuu siitä paljon energiaa ja motivaatiota, jonka turvin jaksamme vääntää päivästä toiseen ja tehdä tulosta. Tule mukaan webinaariin kuulemaan ja keskustelemaan siitä, miten viestinnän avulla strategia voidaan tuoda osaksi jokaisen työntekijän arkea.

Webinaarin sisältö:

  • Mitä strategiaviestinnällä tarkoitetaan?
  • Mikä on viestinnän ammattilaisten rooli strategian viestijöinä?
  • Tyypilliset sudenkuopat ja haasteet
  • Parhaat käytännöt ja työkalut
  • Kysymykset ja keskustelua

Webinaarin asiantuntijana toimii Kaija Pohjala.

Tämä webinaari on  Markkinointi-instituutin tuottama. Markkinointi-instituutti ja Rastor yhdistyivät 1.1.2020 Rastor-instituutiksi.

Lataa webinaaritallenne