Palvelumuotoilu – tie liiketoiminnan monipuoliseen kehittämiseen

Webinaari 28.1.2020

Palvelumuotoilu on yksi 2000-luvun puhutuimpia liiketoiminnan kehittämisen malleja. Sen asiakaslähtöinen, prosessimainen ja ketterä lähestymistapa on paitsi todistetusti tehokas, myös helposti haltuun otettava.

Viime aikoina olemme nähneet kuinka palvelumuotoilua hyödynnetään yhä erilaisemmilla toimialoilla: sisäisten ja ulkoisten toimintojen, prosessien, organisaatioiden ja palvelujen kehittämisessä.

Tule kuulemaan, mitkä pääperiaatteet tekevät palvelumuotoilusta relevanttia ja ajankohtaista myös 2020-luvulla ja miten moninaisissa hankkeissa sen hyödyntäminen kannattaa. 

Webinaarin sisältö

  • Miksi palvelumuotoilusta on kasvanut yksi puhutuimmista liiketoiminnan kehittämisen ilmiöistä?
  • Mitkä ovat palvelumuotoilun keskeisimmät periaatteet?
  • Mikä on asiakkaiden ja henkilöstön osallistamisen rooli palvelumuotoilussa?
  • Millaisissa hankkeissa palvelumuotoilua on mahdollista hyödyntää?
  • Millä työkaluilla pääsen alkuun?

Webinaarin asiantuntijana toimii ​​​​​​ palvelumuotoilun, asiakaskokemuksen ja henkilöstön kehittämisen asiantuntija Kaisa Kokko. 

Webinaari on maksuton.

Lataa webinaaritallenne